21 Temmuz 2018 Cumartesi

KADIRGA KOYU, ASSOS (2018)

Bu çarşamba kardeşim  eşinin memleketi Çanakkale'ye gidecekti. Oraya giderken de yol üzeri sayılabilecek olan Kadırga koyuna uğrayacaklarını bizim de eşlik etmemizi söylediler.

Ben geçen yıl Kadırga Koyu ile ilgili bir yazı yazmıştım. İşte burada Kadırga Koyu 2017

O zaman suyu çok soğuk gelmişti, Bir daha da gelmem buraya demiştim. Pek memnun kalmamıştım yani .

Ama sırf aktivite olsun, Defne evde pineklemesin diye bir de ben Assos yollarını çok sevdiğim için tamam dedim.

Fakat o sabah sebebini bilmediğim karın ağrım vardı. Siz gidin biz sonra gelir size yetişiriz dediysem de onlar beklemeyi tercih ettiler, gitmediler. 

Karın ağrım şiddetlendince ağrı kesici kas gevşetici bir hap aldım. Daha 10 dakika geçmeden karın ağrım baya hafifledi. Eyleme göre yarım saatten önce etki etmesi imkansız fakat çok ağrı kesici kullanmadığımdan herhalde 20-25 dakika sonra vücudumda tarif edilmez bir hafiflik oluştu, sızdım kaldım. Baya uyumuşum. Uyandığımda vakit epey geçmişti.

Böylece sabah erken saatlerde gitmeyi planladığımız Kadırgaya ancak saat 17 00 sularında varabildik.



Yaklaşık 60 km  ve aşağı yukarı  75 dakikalık yolculuktan sonra Kadırgaya vardık.

Kadırga koyu kumluk değil ama resimdeki gibi mükemmel taşlar var.  Deniz ayakkabısı giymek gerek. Denizde biraz açılınca kumluk ama. Yosun ise hiç yok.



İyi ki de gitmişiz.

Su o kadar güzeldi ki...

Deniz masmavi su besberrak ve sıcacıktı.

Ayrıca tertemizdi; sıfır çöp.

Ortam da gayet nezihti.

Mangal yakan falan yoktu.

Sahil kalabalıktı ama ortam gayet sakindi.

Bağırıp çığıran  yoktu.

Seviyeli bir kalabalık vardı.( Artık çok hasretim böyle insanlara)

Defne Ferah çok güzel oynadı. Boynuna kadar suya girebiliyor artık. Henüz yüzmeyi ögrenmedi fakat ama benim kollarımda ayağını ellerini çırpabiliyor.

Denize girmeye doyamadım bugün. Güneş battıktan sonra Kemal zorla çıkardı.

O masmavi suyu lıkır lıkır içesim geldi.

Geçen yılki denizle alakası yoktu yani.

Şiddetle tavsiye ederim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder