4 Mart 2016 Cuma

SUPANGLE 2...

Bugün farklı bir tarifle supangle yaptım. Tarifi yeşilkivi'den aldım.

Gayet güzel çikolatalı sütlü bir tatlı oldu. Eşim çok beğendi. Ben de beğendim.

Ama o pastanede yediğim enfes supangle tadını bu tarifte de bulamadım maalesef. Bana göre bu tatlı güzel bir muhallebi ama supangle değil.  İçine attığım 2 paket çikolataya da acıdım. Gereksiz bence... Denemeye devam edeceğim.



 Malzemeler

1 L süt
1 su bardağı + 1 kaşık şeker
1 su bardağı un
3 yemek kaşığı kakao
1 yumurta sarısı
1 kaşık tereyağı
2 baton çikolata

Tereyağı ve çikolata hariç tüm malzemeyi tencereye koyup pişiriyoruz.

Kaynayınca tereyağı ve çikolatayı ekleyip karıştırıyoruz.

Kaselerimize boşaltıyoruz.

Hindistan cevizi ile süslüyoruz.

Afiyet olsun...



5 yorum:

  1. Mmmmmm guzel olmustur kesin...Defne de yedi mi begendi mi :) bi daha geldigimde isterim...Pinar :)

    YanıtlaSil
  2. Hay hay geldiginde elbette yaparım... Defneye tatlı yedirmiyorum daha cok küçük teyzesi..

    YanıtlaSil
  3. Hay hay geldiginde elbette yaparım... Defneye tatlı yedirmiyorum daha cok küçük teyzesi..

    YanıtlaSil