5 Şubat 2016 Cuma

KAKAOLU İRMİK TOPLARI


Çok basit bir o kadar lezzetli bir tarif...



Dün gelen misafirlerime irmikli toplardan yapacaktım. Krem şantisini döktüğümde şok oldum. Çünkü eşim sade değil kakaolu krem şanti almış. Mecburen bir de böyle deneyeyim dedim.

Sonuç: Bu hali de ayrı güzel olmuştu. Eşim ve misafirler çok beğendiklerini belirttiler. Hatta eşim sadeye göre daha güzel olmuş dedi. 

Yapılışına gelince; 

Aşağıda daha önce paylaştığım tarifin aynısı.  Sadece krem şantiyi kakaolusundan alıyorsunuz. 

Tavsiye ederim.



İrmikli Toplar

3 su bardağı süt
7 yemek kaşığı irmik
7 yemek kaşığı şeker
1 paket krem şanti
1 paket hindistan cevizi
Süslemek için çiğ badem, fıstık (ben damla çikolata kullandım)

* Süt, irmik, şeker bir tencereye konulur, pişirilir.

* Altını kapattıktan sonra ara ara karıştırılarak soğuması beklenir.

* Soğuduktan sonra içine bir paket krem şanti eklenir. Güzelce karıştırılır.

* Bir tabağa hindistan cevizi konulur.

* Ellerimizi ıslatarak tatlımız top top yapılır, hindistan cevizine bulanır.

* Son olarak üzerine damla çikolata bastırılır.

Afiyet olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder