14 Şubat 2016 Pazar

DEFNE FERAH'IN YENİ KIYAFETLERİ ve OYUNCAKLARI (11)

Defne Ferah için Yaşar amcası ile Yüksel teyzesi bu cici elbiseyi almış. Kumaşı çok güzel ve simli. Fotoğrafta göründüğünden
kat be kat güzel...


Kıyafetle uyumlu bu tokalara bayıldım.


Bu fofuduk panduf ayakkabılar da çok şeker...


Mustafa amcası ile Filiz teyzesi de bunları almış. Sabahları evi havalandırırken cam açınca bu yelek çok işime yarayacak.


Bir de bu şirin kaydırmaz çoraplar var...


Defneye uzun kulaklı yumuşacık sevimli bir tavşan almak istemiştim. Oyuncakçıda babası da sevimli bir kuzucuk beğendi. İkisinden birini seçmesi için oyuncakları Defne'nin önüne koyduk.  Korktuğundan mı kıskandığından mı nedendir bilinmez oyuncakları görünce bizim kız bastı çığlığı. Biraz dolaştık avmde bir müddet sonra bir daha denedik. İnanamadım dünya sevimlisi tavşanı şirin kuzucuğu görünce gözlerinden yaş gele gele ağlıyor ama almayı hiç düşünmeyeceğim bu bebeğe ise bayıldı.

Kızıma babası Safinaz bebek almış.


Oyun halısında umduğumuzu bulamadık Defne pek sevmedi . Durmuyor oynamıyor oyun halısında. Bilmiyorum belki de henüz erken.

Bizim kız için hacı yatmaz desek daha doğru. Azıcık eğim verince daha yüzünü ekşitiyor. Hiç sevmiyor yatmayı. Hep kucakta gezmek ister benim kızım. Gündüzleri de uyursa sadece kucakta uyur. En derin uykusunda bile yatağa koyduğunuzda cin gibi açılır güzel gözleri. Benim kızım kucakseverdir. Büyük ihtimal bu yüzden yıldızı barışmadı oyun halısıyla.

Oyun halısı olmadı bir de şansımızı bu salıncaktan yana kullandık. 65 m2 eve bir de salıncak sığdırdık çok şükür...

Ve çok şükür Defne salıncağını sevdi. 



Kuzenleri de kızıma konuşan şarkı söyleyen köpek; Boncuk almışlar.


Ve son olarak da anneannesi kızıma taç almış.


Tüm hediyeler için teşekkürler... 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder