31 Temmuz 2015 Cuma

SON HAZIRLIKLAR

Bebişin ve benim eksiklerimizin çoğu tamamlandı. Son olarak;

*En küçük boy bebek bezi
*Bebe yağı
*Ped
*Bebek eşyalarını yıkamak için granül sabun
*Bebek cildine uyumlu yumuşatıcı

Artık deterjanı da aldığıma göre bebeğin kıyafetlerini nevresimini tenine değebilecek herşeyi ve yeni aldığım lohusa geceliklerini yıkadım.

Hepsini ütüledim. Bu iş baya vaktimi aldı.

Pijamalarımın boyu ölçüsünü alıp terziye yolladım.

Hastane çantası için forumları okudum, plan yaptım.

Bebeğin takımlarını oluşturdum, poşetledim. Bebek bezi , benim kişisel eşyalarım hepsini ayrı ayrı rahat bulacağım şekilde ve valizde çok dağılmayacak şekilde poşetledim.

Bazı eksikler var onları da zamanla eklerim.

Artık hastane vakti gelince poşetler çantaya yerleştirilecekler.

Zihnen baya rahatladım.

Bebişin ve benim eksiklerimden alınması gereken
* Küvet
* Bebek şampuanı
* Korse
* Terlik
* Eşe dosta dağıtmak için çikolata
kaldı.

Artık daha rahatım. Bebeğin yediği helal giydiği harammış.  Herkes sakın fazla bir şey alma diyor ama bana da sanki  çok eksik var gibi görünüyor. Hastane çantasını hazırladıktan sonra geriye giyecek pek bir şey kalmadı. Acaba biraz daha mı alsam???  Bakalım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder