25 Temmuz 2015 Cumartesi

BEBİŞE HAZIRLIK 2 (4)

Bugün yine Eminönü'ne Havuzlu Han'a gittim.  Eksiklerimi tamamlamaya çalıştım. Kârlı bir alışveriş olduğunu düşünüyorum çünkü  online alışveriş sitelerine göre pek çok ürünü çok uygun fiyata almışım. Mesela günlük kullanım için alttan çıtçıtlı uzun kollu bodyler ve patikli alt takımlar aldım. Bu bodyler başka yerlerde tanesi 10 TL den satılıyor. Havuzlu Han'da  ise 3 tanesi 10 TL ye buldum. %100 Pamuk ve diğer pahalı ürünler kadar kaliteli. 


uzun kollu alttan çıtçıtlı body 3 tanesi 10 TL

 patikli alt takım 3 tanesi 10 TL


altlı üstlü 2'li takım 10 TL


Başlıklı keseli havlu 20 TL


Battaniye 32 TL

penye  örtü  16,5 TL



Park yatak için uyku seti 105 TL



10 parçalı hastane çıkışı 45 TL

Bebek emzirme örtüsü 11 TL



Sadece pamuk ve saf sudan oluşan yenidoğan ıslak mendil 3 lü paket 12 TL



Küvet filesi 8,5 TL




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder