28 Temmuz 2015 Salı

HAVUZLU HAN, EMİNÖNÜ(2)

Bir arkadaşım kızını 34 haftalıkken doğurduğunu söylemesiyle beni bir panikleme aldı. Çünkü 34 haftalık hamileyim ve doğuma  maddi ve manevi hazır değilim.. Artık acele etmem lazım. Öncelikle internetten eksiklerimi araştırdım, sonra evime yakın bir avm gezdim . Sonuç olarak şunu gördüm; Eminönü Havuzlu Han ile avm arasında müthiş fark var. Örnek vermek gerekirse Havuzlu Han da 35 - 40 TL ( pazarlık olmadan ) ye satılan ürünün aynısını avm de 70 TL ye satıldığını gördüm. Yine 3 tanesini 10 TL ye aldığım ürünün (farkı ürünün üzerinde  etiketi var) 2 tanesi 30 küsür TL ye satıldığı gördüm.

İstanbul'un nimetlerinden faydalanayım dedim bugün üşenmedim bir kez daha Eminönü' ne gittim.

Eminönü'nde dükkanları gezdim ve en son yine Havuzlu Han'dan ve civar dükkanlardan eksiklerimi tamamladım. Bundan sonra da bebiş büyüdükçe muntazaman buraya gelmeyi düşünüyorum.

Lohusalar için altlı üstlü pijama  40 TL

Gecelik 50 TL




Sabahlık 30 TL

3 parça pijama takım 80 TL

 Hastane çantası 40 TL

Omuz mendili 3 adet 10 TL


Yalnız Eminönü'nde kötü bir uygulama var o da pijamaları alırken denemenize izin vermiyorlar hatta Havuzlu Han'daki dükkanda ayna bile yok  böyle davranmalarında bir mantık bulamadım eve gelinceye kadar içim cız etti inş 200 TL çöpe gitmez dedim. Çok şükür hepsi de tam uydu.

Havuzlu Han'da o kadar güzel şeyler var ki bebekler için... Kendimi tuttum yeni bir şeyler almadım bebiş için. Ara ara gelir ihtiyacı oldukça alırım dedim . Bir de dönüşte balık ekmek çok güzel koktu bu bunaltıcı sıcakta püfür püfür esen bir yer buldum afiyetle balığımı yedim 2 bardak da buz gibi limonata...ohhh ... Süper bir gündü...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder