30 Mart 2015 Pazartesi

HAMİLELİKTE 15. HAFT A

Bugün 15+1 e girdim. Gribim nihayet hafifledi. Hala koku alamıyorum, burnum akıyor ve öksürüyorum. Ama en azından ayaklandım. 15. Haftayi özetlersek hamilelik başından beri toplamda 7 kilo zayıfladım. Sürekli içim  bulanıyor. Bulantım azaldığı zaman ise korkunç midem yanıyor. Sanki karnımda kezzap var. Iştah sıfır.  Zorla içim bulana bulana çok az yiyebiliyorum;genellikle muz elma kivi ... Ne zaman normale donucem moralim çok bozuk. Hiç bir an kendimi iyi hissetmiyorum ve cok bunaldim artık. Okul hayatı ise hala bir iskence... midem cayir cayir yanarken bi taraftan da bulanirken ders anlatıyorum dersin bitmesi icin saniyeleri sayıyorum. Tek iyiye giden sey ise karin agrim cok hafifledi gece rahat uyuyabiliyorum 16. Haftanin tek kazanimi da bu iste; rahat uyku...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder