23 Temmuz 2014 Çarşamba

EN GÜZEL GELİNLER...

Hem ramazan hem sıcak hem de günler çok uzun... Dolayısıyla tüm gün aylaklık etsemde vicdan azabı duymuyorum... Bugün tüm gün gelinlik modelleri baktım. Yanlış anlaşılmasın kendi gelinligimi çok beğenerek almıştım. (İlk giydigim gelinliği)
Mardin'de çok alternatif  yoktu ve Diyarbakır'da  gelinlikler benim tarzım değildi. Diktirmek istesem mümkün değil yetişmez dediler .(aşırı hızlı evlendim de) Bir iki tane beğenmediğim gelinliği belki üstümde güzel durur ümidi ile denemem oldu. Ama ilk giydigim gelinlikten daha fazla beğenmedim... Yani evlenirken gelinlik bakacak araştıracak vaktim olmadı ben de simdi bakıyorum...
Bugün tüm gün arastirmalarimdan sonra gelmis geçmiş en güzel gelin ve gelinlik olarak ben de  tüm dünya gibi Grace Kelly i seçtim.


Muhtesem bir gelin...


Muhteşem bir gelinlik...


Çocuk hayallerimin prensesi


Aslında prenses denince ilk olarak benim aklıma leydi diana gelir.


Ve onun dillere destan gelinliği...





Son zamanlatda en çok konuşulan gelinlik ise Kate Middletonun gelinliği idi...


Duvağın zerafeti saçlarının sadeligi ile muhteşem bir gelin... 




Ve diğer kraliyet ailesinden gelinlikler...

Kraliçe elizabetin gelinliği







Aşağıdaki gelinligi ise kraliyet ailesinden birisi giymis... Neden böyle bir tercih yapmış anlayamadım...


Asagidaki gelinligi de hıç sevmedim,



Ve internette gezinirken rastladigim  diger meşhur gelinler ve gelinlikleri...


Audrey Hepburn un zarif gelinliği




John Lennonun gelini Yoko ono


Mick jaggerin gelini ve tuhaf gelinliği


Ve diger tuhaf gelinler...





Ve tarihi gelinlikleri  arastirirken gördüğüm ve cok  beğendiğim gelinler...











Ve günümüze gelirsek...


















Gelinlik resimleri google gorsellerden ve facebook beauty sitesinden alınmıştır.


1 yorum: