6 Aralık 2020 Pazar

KASIM 2020

Bu ay buraya yazılabileceğim pek bir şey yok. 

Tabii ki zamanımı boş geçirmedim. Ama şartlardan ötürü dolu dolu da geçirdiğimi söyleyemem. Bu ay  bol bol felsefe derslerime çalıştım.  Nasıl olsa pandemiden dolayı sınavlar yapılmıyor ben de boşuna ikinci üniversite kaydımı yenilemedim. Onun yerine eski konularımdan başlayarak derslerime yeniden çalıştım. 

* İlkçağ Felsefesi

* Ortaçağ Felsefesi 1

* Ortaçağ Felsefesi 2

* Modern Çağ Felsefe

kitaplarıma yeniden çalıştım.  Burada geçen konularla ilgili bol bol video izledim.


Bu ay felsefi çalışmalarıma ağırlık verdiğimden sinema izleyemedim.  Sadece 

* Kelebeğin Rüyası

* Unutursam Fısılda

izledim.


Canlı derslerde çok yorulduğum için herhangi bir şey dinlemeye de tahammülüm yoktu. Radyo dahil hiçbir şey dinlemedim diyebilirim.  Gerçekten yorucu zor bir aydı. Hayatımda ilk kez bu ay sürekli başım dönüyor günde birkaç kez deprem oluyor sanrısına kapılıyorum. 

Uzakta eğitim o kadar yıprattı ki cep telefonumdan nefret eder hale geldim.

Mesela bugün sabah kalktım. 

* Önce Ebadan öğrencilerin ödevlerini yolladım. belki yarım saatimi aldı bu iş.

* ardından öğrencilerin projelerinin belirlenmesi, e-okula girilmesi vs neredeyse 1 saat

* ardından okulsis ve ebadan ders tanımlama ki eba cuma gününü kabul etmediği halde yarım saatten fazla da bu sürdü. 

* ardından mesajlar... Öğrencilerden gelen sorular sorunlar... vs vs.. 500 falan mesaj sildim. Bir saaten fazla da  bu sürdü.

Şu anda saat 16 00 ve ağlamak istiyorum. Bugün pazar ve şimdiden kafam çok şiş... ve çok yorgunum...

Uzaktan eğitim sürecinde hiçbir şekilde deşarz olamıyorum.  Yeminlen yaşlandım bu süreçte...

 Bu kadar...


 Her şey gönlümüzce olsun... 


Mutlu pazarlar...





1 yorum: