12 Aralık 2020 Cumartesi

12.12.2020


Müdire Hanım bize ögretmenler günü için minik şirin kalanşolar almış.



Ben de öğretmen grubunda kalanşo bakımı ile ilgili bilgiler verdim.

Sanki çok bilirmişim gibi paylaştığım  birkaç tavsiyeden sonra ertesi gün bütün kalanşolarım hastalandı. 
( Aslında arkadaşlarım tavsiyeler için  çok teşekkür etti. Kendi kendimin üstüne gitmeyim bu kadar)   

Ve ben  hiçbir şey yapamadım. 

Eminönü'ne gidip ilaç  almam gerekirdi ama hafta içi dersim 14:40 gibi bitiyor ve  o saatte ben de bitiyorum. Zaten 17:00 kısıtlaması  var. Defne ile çıkamam. Zaten kısıtlama olmasa bile o saaten sonra bu kış günü
Eminönü'ne gidilmez. Tek uygun olduğum zaman haftasonları, onda da sokağa çıkma  yasağı  var. 

Başka yerlere de bakabilirdim ama evden çıkamadım. 

Kısaca  ilacı  alamadım.

 Geleneksel yöntemler denedim ama onlar da işe yaramadı. Hastalık bütün  yapraklarına yayıldı.  Kurtarılamacak hale geldiler.  Evvelki gün hepsini tamamen budadım. 

Hepsi de tomurcuk doluydu açsınlar da fotoğraflarını çekeyim  diye bekliyordum.

Böylece bu görüntüler de mazide güzel bir hatıra olarak kaldı..


Kalanşolarım mevta oldu onların fotoğrafını çekemedim ama bugün diğerlerini çektim.









































Dün akşam üstü biraz kendimi kötü hissettim. Zaten bir kaç zamandır hafif öksürük hafif boğaz ağrısı halsizlik kulaklarda yanma vs var.  Baktım gitgide kötüleşiyorum kalk Betül kalk dedim. O halsiz hasta halimle evi temizledim. Allahım yarabbim geleneksel değerlerimiz nasıl bilinç altıma işlediyse bir ıhlamur  alıp uzanıp dinlenmek yerine ne olur ne olmaz evim temiz olsun diye gece 23:30 a kadar ev işleri ile uğraştım. 

Bu pandemi sürecinden  akıl ve beden sağĺımız  yerinde çıkabiliriz  inş.

Herkese mutlu haftasonları...



1 yorum:

  1. CAnım çiçeklerin çok güzel, Allah a emant ol, dikkat et kendine...

    YanıtlaSil