21 Eylül 2020 Pazartesi

SULAR VADİSİ BAŞAKŞEHİR (2)



21.09.2020

Bugün Defne'yi boğaza götürecektim. Havalar iyice soğumadan şifa niyetine biraz boğaz havası alalım diye düşünmüştüm.

Gitmeden önce birkaç küçük işim vardı.  Okul temposu ağırlaşmadan halledeyim dedim ama o minicik birkaç küçük  iş baya vaktimizi aldı.


Sonra da benim gidesim gelmedi. Ama Defne ısrarla anne beni boğaza götür deyince kıramadım, çıktık  yola.  Gönülsüz yapılan işlerde  hep aksilik olur ya yanlış yola saptım  ve gerisin geri  Edirne yoluna girdim. O sırada Mall of İstanbul'a yaklaşmıştık. Ben de kızımı biraz kandırmış gibi oldum aslında ama ona seni Mall of İstanbul'da trene bindireyim mi dedim. Tabii ki Defne oradaki oyuncakçıları da düşünerek anında  boğazı  unuttu tamam hadi gidelim dedi.

Mall of İstanbul'a geçtik. Aman Allah'ım Mall of İstanbul, İstanbul'un en büyük  alışveriş merkezlerinden biri öyle  soğuk renksiz  o kadar keyifsiz donuk bir yer olmuş ki anlatamam. Zaten kimseler yok, olanların da hiçbiri Türkçe konuşmuyor,  bazı dükkanlar kapalı. Tırstım. Allahım bu pandemide ne işim var benim  burada başıma bir iş almadan hemen terkedeyim burayı deyip hemen terkettim . Zaten tren falan da çalışmıyordu.  Orada aklıma  geldi ya aşı bulunamazsa ya hiçbir  zaman eski halimize dönemezsek??? 

Çıktık oradan  ama Defne Hanım çok mutsuz oldu. Hem boğaza gidemedik hem trene binemedik sen niye yolları hâlâ  bilmiyorsun anne vs demeye başladı. Tamam ben seni Millet  bahçesine götürürüm kızım dediysem de ikna edemedim. Yüzü düştü. 

Neyse boğaza gidemedik bari bir küçük  işimi daha halledeyim dedim. 

O küçük  işim de sular vadisinin yanında idi..

Bu sefer alt taraftan sular vadisine geçiş yaptık. 

Defne buraya yine bayıldı. Saatlerce oynadı  oynadı yorulmak bilmedi. 

Sular vadisi ne kadar güzel bir yermiş. Neden şimdiye  dek burayı değerlendirmemişim ki... Çocuklar için çok güzel bir yer. Bundan sonra sık  sık  gelmeyi  düşünüyorum . Bir sabah da tek başıma gelip baştan sona bir yürüyüş yapmayı planlıyorum.

Herkese mutlu umutlu  günler... 









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder