7 Mart 2018 Çarşamba

DEFNE'NİN YENİ KIYAFETLERİ, OYUNCAKLARI(19)

Bu çok şirin anahtarlığı kızımın Emriye halası almış. Teşekkür ederiz kendisine. Defne'den daha çok ben oynuyorum ve çok seviyorum adı da çilek bebek...


Geçenlerde Decathlon'a gitmiştik. Defne bütün topları bulduğu bir arabaya doldurdu. Öyle gezindi durdu mağazada. Biz de o toplardan birini aldık. 
  





Kızım arabalarla oynamayı çok sevdiği için babası kızıma bu arabayı almış.  Kocaman bir araba olduğu için Defne bayıldı.


Babası daha sonraları kızıma mutfağı da aldı. Arabalarla oynamaya bayılan kızım bu mutfakla pek oynamadı. Daha çok ben oynuyorum.




Arabalarla arası çok iyi olan Defneciğime babası bu sefer de daha da büyük bir araba almış. Defne nasıl mutlu nasıl mutlu yavru kuşum.  Salonun ortasına yatak odasındaki uzun halıyı ters çevirip yol yapıyoruz. Böylece aşağı komşuya gürültü gitmeden rahatça "alabalarımızla" oynayabiliyoruz.


Defne Ferah'ın kıyafetleri yine küçüldü. Civildan  birkaç parça kıyafet aldım. 







Anneannesi dedesi de memleketten gelirken bu hediyeleri getirmişler Teşekkür ederiz kendilerine...





Bu seti de Defnenin Eylem yengesi almış. Çok öpüyoruz çok seviyoruz kendisini...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder