10 Ocak 2018 Çarşamba

MERAKLI MİNİK OCAK 2018 SAYISI...


Bu ayki Meraklı Minik Dergisini çok beğendim.


Ekte van Gogh resimleri çıkarmaları vardı. Çok güzellerdi.
Yapıştırmalar Defne'nin en sevdiği etkinlik olmasına rağmen bu çıkartmaları kendime sakladım. Nereye yapıştırsam acaba diye düşünürken ben bugün okuldayken Kemal, şifonyerin üstünde  kendime sakladığım canım çıkartmalarımı görmüş, Defneyle mantar panoya yapıştırmışlar. Okuldan döndüğümde bir kaç tanesi hâlâ sağlamdı. Bir kısmını kurtarmayı başardım. En sevdiğim defterime yapıştırdım.






Bu aralar "loving vincent" filmi gösterimde. Yani van Gogh resimleri ile onun hayatı anlatılıyormuş. 100 ressam van Gogh resimlerine hayat verip sinema haline getirmiş. Çok emek verilmiş bu filme. Çok ama çok gitmek istiyorum ama mümkün değil.  
 Bu filme gidemediğim için hayıflanıp dururken derginin içinden bu çıkartmalar karşıma çıkınca çocukça bir sevinç duydum çok mutlu oldum. 

Meraklı Minikte bu ay bir sürü güzel sayfa var.

2 resim arasında farkları bul etkinliğinde çocukken her pazar izlediğim ismini bilmediğim bu ressam amcayı koymuşlar. Bizim nesle resmi sevdiren adam Allah rahmet eylesin çok severdim o programı... Şuraya bir ağaç ekleyelim... Şuraya sevimli bir kaç taş koyalım...  Fırçayı tenekeye daldırıp takur tukur temizlemesi, o palet tutuşu saçı başı dağınık tam bir ressam havası hala gözlerimin önünde.
İnternete resmi sevdiren adam diye girdim hemen çıktı. Bob Ross muş o adam






Resim malzemelerini bulma etkinliği


Bu ay ki sayı çok hoşuma gitti. Meşhur ressamlar ve resimleri var bu ay dergide.  Defneye öğretmeye çalışıyorum. Tabii Defne'nin pek dili dönmüyor ama çok tatlı tatlı tekrar ediyor.




Bunun dışında eşleştirme kartları, oyunlar, labirentler vs daha pek çok şey var. Emeği geçenlere teşekkür ederiz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder