4 Ocak 2018 Perşembe

2 AYDIR GEÇMEYEN ÖKSÜRÜK 1 GÜNDE NASIL GEÇTİ...

Defne Ferah çook uzun zamandır öksürüyordu. Öksürük genellikle sabah uyandığında yoğun bir şekilde oluyordu. Sonra geceleri de başladı. Yavrum geceleri belli saatlerde kalkıyor öksüre öksüre helak oluyordu.




Tabii bu arada Defne defalarca doktora gitti. Çok şükür ki öksürük aşağı inmiyordu.

Doktor bricanyl denen bir şurup önerdi ama Defne asla içmedi. Ben de ilaç pek sevmediğimden üstünde durmadım.

Bu arada ben de bir sürü şey denedim. Öncelikle ıhlamur nane limon çayı zencefil bal karışımları tavuk suyu çorbalar bol bol mandalin portakal... Meyve dışında diğer hiçbir şeyi yedirmeyi başaramadım.

Sadece gece ve sabah uyandığında öksürdüğü için acaba odada toz mu var diyerekten odayı tamamen temizledim.

Yine devam etti.

Acaba evde çok çamaşır yıkanıyor, bu mu çocuğu rahatsız ediyor diyerek çamaşıra yumuşatıcı koymayı bıraktım yok yine devam etti.

Islak çamaşır çocuğu öksürtüyor diyerek  uzun zamandır erteledigimiz kurutma makinasını da bu vesile ile aldık. Artık evde ıslak çamaşır kalmadı ama öksürük kesilmedi.

Sonra acaba çocuk gece terliyor da o yüzden mi diye kendim yorganla yatmama rağmen Defneye hafif bir pike örttüm. O gece en çok öksürdüğü gece oldu.

Sonra yine doktora gitti. Doktor aynı şeyleri söylemiş. Öksürük aşağı inmemiş şuruplarını içsin demiş.

Böylece şurubunu,brycanil ve aferin, zorla içirmeye karar verdik. Defne'ye şurubu içirmek gerçekten de ölümdü. Komşular herhalde çocuğa işkence yapıyorlar etlerini koparıyorlar diye düşünmüşlerdir. Zorla her akşam  şurubunu şırıngayla burnunu sıkarak ellerini kollarını tüm gücümüzle bağlayarak zorla verdik. Defne her seferinde püskürttü. Sadece 2 gece kendisi içti.

Öksürük devam ediyordu. Her gece saat 3-4 gibi öksürük geliyordu. 15 - 30 dakika arası yavrum öksürüyordu. Bir de sabahları ilk uyanınca boğulacak gibi öksürüyordu.

Sonra sırf denemek için Kemalin Bimden aldığı ( Ben asla o kalın polar eşofmanları almazdım) kapkalın polar eşofmanları giydirmeye karar verdim. Ne evde ne de dışarıda  giydirmeyi düşünmüyordum.

Sırf bunu da deneyeyim eksik kalmasın diyerekten gece yatarken o kapkalın eşofmanları giydirdim. Sucuk gibi terleyince de üstünü değiştiririm diye düşünüyordum. Gece 50 kere belki sırtını kontrol ettim. Yok terlemedi. Hayret!!!  Ve o akşamdan beri öksürmedi. Hala hayretler içerisindeyim.

Canım yavrum üşüyormuş geceleri meğerse.

Ben kalın eşofmanlardan olduğunu düşünüyorum ama belki de ağızda kalan bir kaç damla ilaç da işe yaramış olabilir bilemiyorum.

Eskiden incecik ferah kıyafetler giydirirken şimdi 24 saat kalın dışarısı için  aldığım kalın eşofmanları giydiriyorum.

Ayrıca ben de dersimi aldım ben de evde daha kalın giyiniyorum yatağa tiril tiril geceliklerle girmiyorum. Gerçekten de daha iyiyim ben de...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder