1 Ocak 2013 Salı

İNSAN NE İLE YAŞAR

Bu hafta sınav haftası. Benim derslerimin hepsi üst üste iki ders olduğundan ve 2. ders sınav yaptığımdan ve ilk ders öğrencileri çalışmaları için serbest bıraktığımdan ve öğrencilerimin bana çok çok nadiren soru sorduklarından (neredeyse hiç) ilk ders için okula kitap götürdüm ve bugün  derslerde bu kitabı okudum.

Daha önce Anna Karenina' yı okumuştum. Çok beğenmiştim. İnsan Ne ile Yaşar incecik bir kitap. İçinde 4 hikaye var. Benimkisi acaba inceltilmiş hafif bir baskı mı bilmiyorum ama Anne Karenina'ya göre çok rahat -çerez- ama çok faydalı tam küçüklere göre bir kitap.  Ben çocukken annem ve babam kardeşim ve bana uyumadan önce kitap okurlardı. Ben de müstakbel evlatlarıma bu kitabı uyumadan önce okuyacağım -inşallah-

'' Şu gerçeği unutmayın; Tek önemli vakit vardır; İçinde bulunduğunuz an... O an en önemli vakittir, çünkü sadece o zaman elimizden bir şey gelebilir. En önemli kişi ; kiminle beraberseniz odur. Zira hiç kimse bir başkasıyla, bir daha görüşüp görüşmeyeceğini bilemez. Ve en önemli iş iyilik yapmaktır. Çünkü insanın bu dünyaya gönderilme sebebi budur.'' TOLSTOY

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder