18 Mayıs 2011 Çarşamba

SÜS KİRAZI

Uzun bir kış uykusundan kalkmış gibiyim. Kış geçti, bahar geldi. Ömrümden koskoca bir mevsim geçti. Şimdi de geç gelmiş ve hemen gidecekmiş gibi duran güzel bahar mevsimi var. Ama o kadar yorgunum ki. Ömrümde hiç olmadığım kadar yorgunum. Dinlenmekle de geçmiyor, uyandığında yattığınkinden yorgun kalkanınız varsa benim ne demek istediğimi anlar. Ömrümde ilk kez ölümü çok düşünüyorum. Kendime ölümü daha yakın hissediyorum. Son bir kaç haftadır havalar güzelleşti ya ben de cılız silkinişlerle kendime gelmeye çalışıyorum. Önce 2-3 hafta kadar önce beslenmemde biraz değişikliğe gittim, hafif sağlıklı şeyler yemeye çalıştım, birkaç günde etkisini gösterdi en azından sabah uyanabiliyorum artık,  sonra bahar yürüyüşlerine başladım. Önce tomurcuklar göründü, sonra Çin Manolyaları. Salkım söğütler narin dallarını uzattı yavaş yavaş sonra süs kirazları, Başakşehir'de öyle güzel alımlı edalı süs kirazları var ki. Çiçekli süs kirazını görmeyenler çiçek açmış ağaç gördüm demesin.

                Bu resim google görsellerden alınmıştır.

Bakın süs kirazı ağacı böyle bir şey.. Bir de bunun pembe açanları var. Bu ağaçlara her baktığımda cennetten bir ağaç gelmişse kesin bu ağaçtır diyorum... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder