9 Mayıs 2011 Pazartesi

SİYAH-BEYAZ

     Çok merak ettiğim bir filmdi.... İşini sevmeyen bir doktor, bir ressam, yalnızlığı seçmiş bir kadın, ve de birkaç kişi daha.. Her akşam siyah beyaz adlı barda buluşup sohbet ediyorlarmış... Oyuncu kadrosu mükemmel hele de Nejat İşler  ve Şevval Sam ikilisi de olunca izlemek için can attım... SONUÇ: Tam bir zaman kaybı...

          Konuşmalar sığ,  zaten bir konu yok,  alakasız alakasız sahneler, sıradan günlük hayat desem değil, doğaçlama desem hiç değil... Şevval Sam zaten hiç olmamış.. Habire içiyorlar, tüttürmedikleri bi sahne yok... Kısacası keşke hiç izlemeseydim...

Benim bi buçuk saatim boşa gitti sizinki gitmesin diye yazıyorum bunları....


  

3 yorum:

  1. Eski türk filmlerin tadını bulamıyorum ,son yıllarda yapılan filmlerde.tek tük beğendiklerim dışında:)

    YanıtlaSil
  2. ben mi sanattan anlamıyorum diye internet aleminde yorumları okudum, herkez benim gibi düşünüyormuş ... son zamanlarda ne zaman bi türk filkmi izlesem (hepsi değil tabii ki) filmin sonunda bu neydi şimdi diyorum...

    YanıtlaSil