4 Mayıs 2011 Çarşamba

BİR DEMET MİS KOKULU TAZE PAPATYA

         Dün doğum ziyareti için bakırköye özel bir hastaneye gitmiştim. Öncesinde adet olduğu üzere çiçek alayım dedim. Bir demet mis kokulu taze papatya almaktı amacım... Koskoca bakırköyü dolaştım, tüm çiçekçilere girdim ,çıktım  papatya satan bi yer nihayet buldum fakat burası da esmer vatandaşlarımızın mekanıydı, çiçekler güzeldi, tazeydi fakat sunum kötüydü... Karar vermek zordu...Taptaze bir buket karışık çiçek bana daha samimi göründü ve istediğim papatyaları bulamasamda güzel bir demet yaptırdım ve yola koyuldum, hastaneye vardım... Hastaların yanına çiçek götürülemiyormuş girişte buketimi bıraktım, kartımı aldım, ziyaretimi yaptım. (Acıbadem hastanesinde ziyarette çiçek götürülemiyor hastalarda alerjiye sebebiyet verebileceği için danışmada özel bir mekana çiçekler bırakılıyor, size bir kart veriliyor si o kartı hastaya veriyorsunuz ,hasta taburcu olurken de teslim ediliyor) Ziyaretten sonra tam çıkacakken köşede çiçekleri gördüm , içimden şöyle bi bakmak geldi kimler neler yollamış... bi de ne göreyim... Devasa boyutta aranjmanlar, orkideler, lilyumlar, güzel güzel saksılar, vazolar, balonlar, bebekler, ayıcıklar, güzel güzel yazılmış kartlar, iyi dilekler .... veeee bi köşede benim minik buketim ...(Aslında minik değildi ama aranjmanların yanında küçücük kalmıştı)  Öyle ezik öyle gariban duruyordu ki... bakakaldım... Allahım allahım ...  Bişeyler yapıp hemen o buketi ordan çekmem lazımdı... ( Mahalle baskısı böyle bişey olsa gerekti) Hemen hastanenin yanındaki çiçekçiye koştum tek ve bir tane  aranjman vardı pazarlık bile yapmadan aceleyle  onu aldım hastaneye koşar adımlarla gittim ve buketi değiştirmelerini istedim... Personel önce bişey anlamadı ama  çiçeklerin yanına gidip de benim minicik ezik, şeffaf poşete lastik bantlarla sarılı zavallı buketimi görünce ne demek istediğimi anladılar...Ve değiştirdiler...  Bu olayda ise tek güzel olan şey şu anda evimde baktıkça mutlu olduğum bir demet çiçeğimin olması... 


internette güzel bir aranjmanın ortalama fiyatı 40-50 tl


benim buketim 20 tl...


Aşağıdakilerse bugün  bebeğe aldığım elbise.. Özellikle pembe olmayan bir elbise aradım ve bunu görür görmez aşık oldum umarım onlar da  beğenirler  fiyatı 60 tl (ben 40 tl ye aldım ) fotoğrafta çok büyük görünüyor ama aslında boyu bir karıştan biraz fazla...

4 yorum:

  1. Allah analı babalı, sağlıkla büyütsün minik bebişi. sizin buketiniz de çok renkli ve güzel bence.

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler...beğendiğinize sevindim.

    YanıtlaSil
  3. çiçeklerin süper canım, minik kıyafete ben bile imrendim doğrusu. :)

    YanıtlaSil
  4. arajman çok güzel, bahar gelmiş:) Papatyada ben buradayım diyor.

    YanıtlaSil