6 Aralık 2018 Perşembe

DEFNE FERAH'IN YENİ KIYAFETLERİ ve OYUNCAKLARI(24)

Defne Ferah'a bugün Çinden kargo geldi. Kutudan elbiseler gözlükler takılar ayakkabılar çıktı. Hepsi de çok şirindi.




Babası  Defne'ye bu çadırı almış.  Defne aşırı mutlu oldu. Teşekkür ederiz.


Geçen gün markete alışverişe giderken bu bebeğe rastladım. Defne çok beğendi ben de aldım. Paketi açınca içinden minicik bir klaksonu bile olan bir bisiklet bir adet kask ve çok şirin bir tarak çıktı.

Defne'den fırsat bulup fotoğrafını çekinceye kadar  saçı başı dağıldı bebeğin.



Bu bebek de Bime gelmiş. Defne bu aralar bebekleri ile çok güzel oynuyor. Bu yüzden bunu da aldım ve galiba ben Defneden daha çok beğendim.





Yüksel Teyzesi ve Yaşar Hoca amcası Defnecik için bu şirin takıları tokaları almışlar. Teşekkürler...


Naci amcası ve Sinem yengesine kahvaltıya gittik. Bu sırada Taha kuzeni de bu robotları hediye etti.


Eren ve Eymen kuzenleri de bize akşam çayına gelirken bu miniş uçağı getirmişler. Çok teşekkür ederiz.


 Zeytinburnu pazarında  görüp aldıklarım;








Zeynep ve Eslem ablası da Defne'ye bir sürü oyuncak vermişler yine.  Hepsi için ayrı ayrı teşekkür ederiz.

Öncelikle Defne'nin çok sevdiği prensesin kardeşini de vermişler. Öndeki minik bebek de bir şeker kutusundan çıktı.


Bu aşağıdaki Mucize Uğur Böceğine Defne bayılıyor. Yine arkadaki tokalar için de çok teşekkür ederiz Zeynep ve Eslem




Bu şirin ahşap trenlere ben bayıldım. Elimde olsa saklamak isterdum.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder