24 Kasım 2017 Cuma

KARTON YAPIŞTIRMA... 2 YAŞ ETKİNLİKLERİ (2)

Evet geçen gün ip baskısı yapma çalışmalarımız olmuştu ama Defne için biraz erkendi.

Böylece bugün daha basit bir etkinlik denedik.  Defne'nin minicik elleri için küçük bir makas almıştım.
A4 kağıdı kesme denemelerimiz oldu bugün. Tabii ki ilk denemeler başarısızdı ama uzun uğraşlar sonucu bir kaç kesik atabildi.  Ama yapıştırıcı ile çok iyi anlaştı diyebilirim. Ben dergiden kağıt parçaları kestim, Defne de onları yapıştırdı. Bu etkinliğe bayıldı diyebilirim. Hatta yapıştırıcı lazım olunca  binim binim deyip bir türlü vermedi.

Kartonları ben kestim Defne yapıştırdı.

Bu etkinlik o kadar hoşuna gitti ki ertesi gün de Bilim Çocuk Dergisinin verdiği geometrik cisimleri ben yaparken Defne de dergiden çıkan süsleri böyle güzel güzel yapıştırdı.


Bunları da ben yaptım. Çok eğlenceliydi gerçekten.


Ben geometrik cisimlerimi yaparken Defnecik de yapıştırmaya devam ediyordu. Bu da bir diğer kreasyon.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder