22 Kasım 2017 Çarşamba

İP BASKISI...2 YAŞ ETKİNLİKLERİ (1)

Defne Ferah' la farklı oyunlar oynayabilmek için internetten biraz araştırma yaptım. En basit ve kolay etkinlikle başladım. Kemal ben ve Defne ip baskısı yaptık.





Gerekli malzemelerimiz;

* İp ( Kalın pamuklu ip olması gerekiyor. Ben evde resimdeki halı ipini buldum ama olmadı boyayı çekmiyor. Sonra bildiğimiz makara ipi kullandım.)
* Sulu boya
* Kağıt

Kağıdı 2'ye katlıyoruz. İpi sulu boyaya daldırıp kağıdın arasına koyuyoruz. İpi çekiyoruz. İşte bu kadar.

Daha önce hiç ip baskısı yapmamıştım. Çok eğlendim, çocukluğuma döndüm.

Bunlar benim yaptığım ip baskıları...






Bu da Kemal'in yaptığı ip baskısı...


Defne  Ferah ise bir kedi misali makaranın peşinde koştu durdu. Biraz da sulu boya ile oynadı. Galiba bu etkinlik  biraz  erken oldu onun için.  Yine de keyifli bir 15-20 dakika  geçirdik. Bir kaç hafta sonra kalın pamuklu ip bulduktan sonra yeniden deneyeceğim.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder