23 Temmuz 2017 Pazar

DEFNE'NİN YENİ KIYAFETLERİ ve OYUNCAKLARI(18)

Defne bu aralar hangi tokamı görse koluna bilezik yapıyor. Bütün tespihler de kolye oluyorlar. Eşarplarımı takıp takıp aynada kendini izliyor. Galiba anası gibi kokoş olacak bizim kız.

Edremitteyken kızıma hediye paketi yaptım. Benim süslü kızıma bilezikler ve bir sürü toka aldım... 






Bir de  Edremitte kaliteli çocuk kıyafetleri satan bir mağaza keşfettim
 Bir sürü güzel şey beğendim. 
Şimdilik bu elbiseyi aldım.


Emriye Halası benim minik serçem için bu şirin ayakkabıları almış. Teşekkürler...


Filiz teyzesi bu cici pantalonu almış. Teşekkürler...


Anneannesi yazın giysin diye rengarenk ayakkabılar almış.



Çay seti almış. Teşekkürler nennesi...



Büyük Emine Yengesi masal anlatan bu kuzucuğu hediye etti.




Bilal Dayısı ve Eylem Yengesi de Defnenin çok sevdiği bu rengarenk toplardan almışlar.



Sevgili kuzen Ege Bora da çok iyi sakladığı ve çok sevdiği bu oyuncaklarını Defnecik için getirmiş. Teşekkür ederiz Ege Bora Abisi












Anneannesi bir sürü kıyafet almış.










Babası da bime gelen bu ayakkabıları almış. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder