14 Haziran 2017 Çarşamba

SUPANGLE-3


Şimdiye dek yaptığım supangle tariflerinden en güzeli bu oldu.
 Tarif yeşilkivi blogundan.  
Neredeyse her hafta yapıyorum. 

Biz gayet beğendik, tavsiye ederim.

Malzemeler:
  • 1 litre süt
  • 1.5 çay bardağı şeker ( Ben 2 çay bardağına yakın kullanıyorum)
  • 1 kahve fincanı buğday nişastası (Tepeleme olmasın)
  • 1 kahve fincanı mısır nişastası ( Tepeleme olmasın)
  • 1 kahve fincanı un ( Tepeleme olmasın)
  • 3 çorba kaşığı kakao
  • 1 paket vanilya
  • 1 yumurta sarısı ( Ben kullanmıyorum)
  • 80 gr çikolata (Ben kullanmıyorum)
  • 1 yemek kaşığı tereyağı (Tarifte yok ben ekledim)
  • Bir de süt paketine 1 çay bardağı kadar su ekleyip çalkalayıp ekliyorum. Kıvam böylece tam oluyor. (Diğer türlü biraz katı oluyor)
Yapılışı:

  • Tüm malzemeleri tencereye ekleyip çırpıcı ile bir güzel karıştırıyoruz.
  • Karıştırarak pişiriyoruz.
  • Piştikten sonra çikolatamızı ekleyebiliriz. Ben çikolatasız yapıyorum artık. Böyle de gayet güzel oluyor. Pek fark hissetmedim.
  • Tarifte yok ama ben kaynayınca 1 yemek kaşığı tereyağı ekledim. 
  • Birkaç dakika sonra altını kapatıp kaselerimize bölüştürüyoruz.
  • Buzdolabında 3-4 saat dinlendirip servis yapıyoruz.
Afiyet olsun...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder