7 Ocak 2014 Salı

MARDİN'DE SON GÜNLER

Uzun zamandır yoktum buralarda. Maalesef 2 aydır çok ciddi hastayım. Bir türlü geçmek bilmeyen öksürük krizleri, burun akıntısı, halsizlik, ses kısıklığı, boğaz ağrısı. Yataklara düştüm. Resmen 2 aydır yaşamıyorum. ömrümde gitmediğim kadar doktora gittim ve ömrümde içmediğim kadar ilaç içtim. Hatta artık iyileşemeyeceğim gibi hezeyanlar türedi bende. Okula gidemedim, ha bire rapor aldım. Okula gidebildiğim zamanlarda ise maalesef ders anlatamadım. Bu zaman zarfında her gün Allah'a şükrettim; eğer özelde olsaydım çoktan beni kapı dışarı etmişlerdi. Çok şükür ki artık iyiyim. Öksürük krizine girmeden 2 kelam edebiliyorum.

Bugün çok güzel bir gündü. Hava sıcacık ama bunaltmayan bir havaydı. Güneş çok parlaktı ama yakmayan bir güneşti. Okuldan gelince yukarı Mardin'e çıktım. Ne zamandır gitmemiştim. Aklımda kalan bir kaç şeyi aldım bugün. Bundan böyle de artık takı almayacağım. Çünkü annemin dediğine göre artık benim takı almam günah olurmuş. (Çok fazla aldığım için)

Bugün öncelikle kayınvalidem için Mardinden bir hatıra aldım. Umarım beğenir.

Telkari broş 25 TL

                         Ardından görümcelerim ve eltilerim için kahve takımları aldım.


5 adet kahve takımı büyük bir pazarlıkla 150 TL


Sonra bakırcıda gördüğüm ne zamandır almayı düşündüğüm bir kaç parça aldım.

Alaaddin'in sihirli lambası 10 TL

Ejderha başlı dev anahtar 15 TL

Boyutu 1,5 karış, resimde küçük çıkmış, kocaman bir anahtar.  Aşağıdaki zümrüt kolyeyi ise çok çok önceden beğenmiştim. İlk sorduğumda indirimli fiyatı 75 tl idi. Sonra almaya gidince bulamamıştım satıldı zannetmiştim geçenlerde yine gördüm fiyatı da düşmüş 40 tl ye. Bugün almaya gidince bu fiyat mümkün değil, yanlış söylemişiz biz falan filan dediler. Neyse ki büyük pazarlıkla  inmiş fiyatı ile almayı başardım.

Zümrüt kolye 40 TL

Aşağıdaki yüzükleri ise yine çok zaman önce beğenmiştim. Kış indirimine girmişler. Aralarında karar veremedim ikisini birden aldım :) Nasıl olsa artık evli bir bayanım bir daha böyle ıvır zıvıra para harcayamayacağım. İçim rahat yani.
Zümrüt ve yakut işli yüzük 45 TL

Zümrüt ve yakut işli yüzük 65 TL

Her ikisine büyük pazarlıklarla 90 TL ödedim.

Bu da annemim aynı yerden aldığı yüzüğü

Annemin yüzüğü 40 TL

 
Bu da arkadaşımın hediyesi


Yukarıdaki alemi de  bakırcıda beğendiğimi fark eden dikkatli arkadaşım gidip alıvermiş. O kadar şaşırdım ki. Tabii bakır alemim evimin baş köşesinde yerini aldı.

Herkese sağlıklı huzurlu günler...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder