8 Ağustos 2020 Cumartesi

DEFNE FERAH'IN YENİ KIYAFETLERİ ve OYUNCAKLARI( 28)


Uzun zamandır oyuncak postu yüklemiyordum
Geçen gün Defne markette barbie bebekleri görüp de " ama anne benim  hiç barbie bebeğim yok ki" dediği anda yeniden buraya aldıklarımı yüklemeye karar verdim. Ne olur ne olmaz büyüyünce de bana hiç bebek almadınız derse burayı gösteririm.






Geçenlerde Defne babası ile ekmek almaya gitmişti. Orada yukarıdaki bebeği  beğenmiş babası da kırmamış almış. O gün bütün  gün mutlu mutlu oynadı. Ertesi gün sabah daha gözünü açar açmaz valiz valiz  diye tutturdu. Ben de alize anlıyorum. Herhalde alize diye bir bebek var onu istiyor diye düşünüyordum. Neyden bahsediyor bu kız deyince, Kemal, bir önceki gün markette Defnenin iki oyuncağı da istediğini Defne'ye ilk resimdeki bebekle alize arasında tercih  yapması gerektiğini söylemiş o da bu bebeği tercih etmiş. Tamam... Bugün işte diğerini de istiyor dedi. 

Ben de Defne'ye, bu kadar doyumsuzluk iyi değil  kızım alizeyi almayacağız dedim. 

Sonra ben dışarı  çıktım  bir sürü iş hallettim saatler sonra eve geldim ki benim kız  hala ağlıyor. Saatlerce ağlamış,  Kemal'i de delirtmiş.   
Hadi gidelim göster şu alizeyi nasıl birşeymiş bir göreyim dedim. 

Markete gidince alize'nin bir valiz olduğunu anladım. Alizeyi almayı  hiç mi hiç düşünmüyordum, bir sürü bebeğin var bir de alizeye gerek yok, diyecektim ama bu şirin valizi görür görmez ben de bayıldım. 

Bir valizimiz eksikti o da oldu çok şükür. 







Bu oyuncakları ise çok önceden almıştım. Pandemi sürecinde evde oyuncakları topladığım bir ara üşenmedim fotoğraflarını çektim. Hepsini de belki Defne'den bile daha çok seviyorum. Unutmak istemiyorum.









Herkese mutlu huzurlu günler...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder