20 Ekim 2018 Cumartesi

DEFNE FERAH'IN YENİ KIYAFETLERİ ve OYUNCAKLARI(23)

Anneannesi  kızım için bu bebekleri almış. Çok beğendik. Çok teşekkür ederiz. 


Bu Limon

 Alttaki ise Arçe. 

Bu aralar Defne tüm bebeklerine oyuncaklarına isim koyuyor. Bazıları bildik isimler olsa da çoğu tuhaf tuhaf isimler.


Ebruş teyzesi Defne için bu şirin taçları almış. Teşekkürler...




Defne Ferah bu son zamanlarda tuvalet eğitimi aldığı için teşvik, ödüllendirme amaçlı bir sürü minik minik oyuncağı oldu. Hepsini de çok seviyorum. Defne Ferah bu oyuncakları ile çok severek oynuyor. Özellikle de en arkadaki cadı oyunlarımıza baya renk kattı.


Bu alttaki 2-3 cm'lik bebekler tokalarından çıktı. Birinin adı Ece diğerinin adı da Yıldız.
Bu bebişleri ve arkadaki yıldız çiçekleri de çok seviyor Defne. Favori oyuncaklarımızdan.


Bu alttaki oyuncaklardan sol üstteki anne alt resimde de kızı prenses var.


Bir yumurtadan çıkan aşağıdaki yeşil dinozor  da Defne'nin favori oyuncaklarından.


Emriye halası kızım için güzel bir takım almış. Pantolon tamam ama üstü biraz küçük geldi. Gittim değiştirdim, çok beğendiğim bu kazağı aldım. Teşekkür ederiz halası...





Kış yaklaştı. Defneye artık soğuk havalar için kıyafet lazım.






Defne tuvalet eģitimini alır almaz kreşe başlayacak. O yüzden kreşte giyebileceği eşofman türü kıyafetler aldım.



























Bunlar da Kinder sürprizden ve Bimde satılan yumurtalardan çıkan bazı oyuncaklar. Defne ve ben bu oyuncaklara bayılıyoruz. 










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder