12 Temmuz 2012 Perşembe

İKİ DARBE ARASINDA


       Tatilde kardeşim bu kitabı getirmiş... Uzun zamandır methini duymuş ama okumaktan imtina  etmiştim...  Okuyabileceğimi hiç zannetmiyordum. Çünkü darbe, siyaset , ergenekon...   bu terimler bana son derece itici geliyordu.   Bir gün şöyle bir karıştırayım dedim ve öyle kaptırdım ki  kendimi, kitabı bir solukta okudum bitirdim...
      Kitabın kapağını kapattığım gün  akşam saatlerce uyuyamadım... Bağnazlık ve yobazlık yüzünden ülkemizde saçma sapan neler dönmüş , ne kadar çok hayata kıyılmış., insanlar neler çekmiş . Ve bu kitaptan pek çok ders çıkardım;  hayatımda anlam veremediğim bazı şeyler de benim için çözüme kavuştu.( onları sonra anlatıcam)  Bugün rüyama giren İskender Pala' ya böyle bir kitabı  yazdığı için çok teşekkür ediyorum ... Ordumuz sizin kıymetini anlamamış olabilir . Gerizekalı, yobaz,  bir kaç küçük beyinli insan sizi ve sizin gibi binlerce değerli  insanı mağdur etmiş olabilir  ama necip miletimiz tuttu sizin kadir ve kıymetinizi anladı, emeklerinizi boşa çıkarmadı tuttu sizi en yükseğe kaldırdı....

1 yorum: