9 Nisan 2011 Cumartesi

KAPALIÇARŞI KAPALI KUTU

Kapalıçarşı deyip geçme kapalıçarşı kapalı kutu demiş Orhan Veli. Ben de bugün uzun zamandır aradığım boş vakti buldum ve kapalıçarşıya gittim. 17 yıllık istanbul hayatımda  içinden defalarca transit geçiş yaptım ama şöyle etraflıca gezmek şimdiye dek nasip olmamıştı... Çok otantik,çok farklı bi alem... Bi ara otantik takılara bakarken yanımdaki bayana çarptım o ise gülümseyerek ' insan burda kendinden geçiyor değil mi ' dedi...Gerçekten de ana yoldan yan dehlizlere saptığınızda gitgide daralan, 2 kişinin zor geçtiği yollar...Labirent gibi alanlarda sanki yüzlerce gümüşçü yanyana dizilmişler... Kendini kaybetmemek ve de kaybolmamak ne mümkün...  
Milyonlarca takı arasından görür görmez işte aradığım şey bu diyerek kehribar bir yüzük aldım... 



bir de geçenlerde ametist bir kolye almıştım onun kutusunu yüzük kutusuna çevirdim... tabi biraz güzelliği kayboldu ama yüzüklerim açısından işime çok yaradı diyebilirim.

5 yorum:

  1. Bu yazıyı okurken seninle oaradaki turlarımız aklıma geldi, tabi alelacele yaptığımız ben terni kaçırmayayım diye. Yüzüğün çok şık, güle güle kullan canım. :)

    YanıtlaSil
  2. Hoşgeldin blog alemine. Swotpisces sayesinde uğradım bloğuna. Hadi bakalım keyifli postlarını bekliyoruz. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Yüzüklerin çok güzelmiş,güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  4. herkeze çok teşekkür ederim... güzel paylaşımlarda buluşalım...

    YanıtlaSil