30 Kasım 2012 Cuma

TAARE ZAMEEN PAR


Çok beğendim.  
Tüm eğitimcilerin ve anne ve babaların izlemesi gereken filmler listesinde olmalı.
Saçma sapan yerleri var mıydı,  evet.
Abartılı mıydı, evet.
Gereksiz yere eğitim sistemi kötülenmiş mi, evet.
Öğretmenler kötülenmiş mi, evet.
Orjinal bir konu mu, hayır .
Olsun .
Yine de izlenmeli...


Bu şirin çocuk- filmde ismi ishaan - mükemmel bir oyunculuk çıkarmış.
 Aamir Khan ise 3 İdiot'taki gibi... ( ki o filmi de çok beğenmiştim)




Bu resme bayıldım...


Tabii buna da...


Evet...  Her çocuk özeldir... 


Lütfen....Yarış atı değil çocuk yetiştirdiğimizi unutmayalım...

Film müziklerini de unutmayalım. Gayet başarılıydı. Aşağıdaki kısmı izlerken ağlamaktan gözlerim kapandı.


boş kaldı gözlerim
gözyaşlarım bile terk etti beni
sessizlik doldurdu kalbimi
hissetmiyorum artık ne acı ne his
sanki boşluktayım
sen her şeyi hissederdin
değil mi anne.

Slumdog Millioner, 3 İdiots, Black derken bu filmle bollywood sineması kültürü de edindik Allah'a şükür...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder