25 Temmuz 2018 Çarşamba

İSTANBUL AKVARYUM

Dün İstanbul Akvaryum'a gittik.



İstanbul Akvaryum Florya'da.

Açık ve kapalı otopark ücretli ama biraz ilerde ücretsiz park edebileceğiniz yerler var.

Giriş ücreti ise 0-2 yaş ücretsiz. 2 yaş üstü çocuklar ve öğretmenler internet bilet satışı 44 TL.

Hem hafta içi hem de temmuz yazında tenha olur rahat rahat gezeriz diye düşünmüştüm. Fakat otobüs otobüs turist gelmişti. Kendimiz ve görevliler dışında Türkçe konuşana rastlamadım. Arap misafirlerimiz ekonomiye can veriyorlar can.

İstanbul Akvaryum çok kalabalık olmasına rağmen gayet  güzeldi. Gezi boyunca hiç sıkılmadım.  Defne Ferah'ın da çok ilgisini çekti. Tabii istediğimiz gibi gezemedik. Defne Ferah habire çekiştirip duruyordu.  Ama yine de hem Defne Ferah hem de biz güzel vakit geçirdik.



Ben akvaryumlar ve içerisinde güzel balıklar göreceğimi zannediyordum. Ama hiç öyle değilmiş. Devasa havuzlar,heykeller, bir batık gemi, yağmur ormanı, İstanbul'un tek buz dağı, zehirli kurbağalar, hatta bir timsah vs....

Anlatmakla olmaz en iyisi gidip görmek lazım.

Dünya kadar fotoğraf çektim hiçbiri güzel çıkmamış.

İstanbul Akvaryum  gayet güzel, mutlaka gidip görün. Ben bir kaç kez daha gitmeyi düşünüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder