29 Nisan 2016 Cuma

KADINLARA ÖZEL BİR YAZI...

Doğum çantası hazırlarken  listeme tavsiye üzerine bir paket depend külot eklemiştim. Daha önce hiç duymamıştım.  Depend için yaşlı külotu ya da hasta külotu diyebiliriz. Doğumdan sonra çok rahatlık olmuştu. Bol bol dua etmiştim, icat edenden Allah razı olsun demiştim. 

Bir kaç tanesi artmıştı, adet olduğumda aklıma geldi bir deneyeyim dedim.



41 yaşındayım; ömrümde ilk kez adetli iken ay nevresim battı mı ay altıma geçti mi diye düşünmeden geceleri 3-5 kez kontrol etme gereği duymadan rahat bir uyku çektim. Baston yutmuş gibi yatmadım.

Artık yoğun gecelerde bu ürünü kullanmaya başladım. 

Neden şimdiye kadar akıl edemedim bilmiyorum. 

Belki bir faydam dokunur diyerekten siz hanımlarla paylaşayım dedim. 

Tavsiye ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder