13 Ağustos 2012 Pazartesi

BABİES...

Bugünlerde bol bol belgesel seyrettim...

İlk olarak BABİES...

                           Bu belgeseli çok beğendim... Defalarca izleyebilirim...  
HERKEZ İZLESİN...
                                                                                                                         
Bu moğol bebeğe bayıldım....
  Sonrasında Yaşama Yolculuk...
Hepimiz bir mucizeyiz....

  ve son olarak da Charles Darwin The Tree of Life
             Darwin ne diyormuş, evrimciler neyi savunuyor bi de onların ağzından dinleyim diye tamamen önyargısız, sadece öğrenme amacıyla izledim bu belgeseli...  Sonuna kadar izledim, söylenenleri düşündüm.. Bana hiç mantıklı gelmedi... Özellikle de gözün anlatıldığı sahnede koptum... Nasıl ki imam kainatın oluşumunu anlatırken masal dinler gibi dinliyoruz , içten içe çok saçma geliyor ( ben öyle hissediyorum)  aynen evrimi dinlerken de   söylenenler beni hiç tatmin etmedi, kanıtlar bana yeterli gelmedi... Bişeyler çok eksik gibi... Her ne kadar bilim kadını olduğumu söylerseler de evrimi savunamam... Ancak şöyle derim... Her şeyi Allah yaratmıştır ve herşeyi hala yaratmaktadır... Canlılarda çeşitlilik evrim  ile olmuş olabilir, hatta hala evrimleşiyoruz, değişiyoruz .... Anne karnında 9 ayda başdöndürücü bir başkalaşım geçiriyoruz...Tek bir hücre göz de oluyor mide de ... Asit salgılayan organel de oluşuyor, gözyaşı salgılayan organel de ... Belli ki evrim geçiriyoruz ... Ama  tüm bunlar kendiliğinden doğal olarak oluşmuyor...  Allah öyle takdir buyuruyor... Her an herşeyi yaratıyor...İşte bana en mantıklı gelen açıklama...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder