20 Ekim 2011 Perşembe

TEMİZ VE HAVALI(!) GİYSİLER...

     Dışarıdan  eve döndüğümde elimi yüzümü yıkamadan, üstümü başımı değiştirmeden sofraya oturmak bana göre değil. Eve gelince giysilerimi kirli sepetine atıp, elimi, yüzümü, ayaklarımı yıkayıp, eşofmanlarımı giymezsem  rahat edemem. Annemin deyişiyle huyluyum ben ya da huysuz...Her iki söz de  benim pimpirikli ,biraz obsessif kompulsif'e kaçan takıntılı kişiliğimin göstergesi olsa gerek.
     Dışarıdan eve gelince montlarımı, hırkalarımı, ya da ceketlerimi havalandırmalıyım, spordan geldiğimde spor giysilerimi havalandırmalıyım, arkadaşımla 2 saatliğine buluşmaya giderken giydiğim kazağı havalandırmadan dolaba kaldıramam. İşte tüm bu giysi havalandırma işlemleri için evdeki çamaşırlığı kullanıyordum. Fakat çamaşırlık çok yer kaplıyordu ve de gittikçe bana daha da  sinir bozucu  görünmeye başladı. Aslında kurutma makinalarının havalandırma tuşu varmış ama benim evim küçük, banyomda kurutma makinası için yer yok, çamaşır makinasının üstüne koyma  görüntüsüne de henüz ben  hazır değilim.  Bu huyumdan vazgeçemeyeceğime göre ben de ikeadan aşağıda resmi görülen askıyı almaya karar verdim.



 ooohhh... O kadar rahatlık ki... Birincisi yer kaplamıyor. İkincisi daha derli  toplu. Giysilerimi asıyorum,havalandırıyorum,  ertesi gün kokusunu beğenmediklerim kirli sepetine diğerleri  ütülenip, dolaba gidiyor.  Ben çok sevdim. İkea'dan aldım, kendim monte ettim (montajı çok basit) fiyatı 25 tl.

1 yorum: