12 Nisan 2011 Salı

MUNTAZAM

mutfak dolaplarından sarkan işlemeli peçeteleri , buzdolabının üstündeki oyalı örtüleri oldum olası sevemedim. Antipatimin nedenlerinden birisi bu örtülerin sabit durmayıp sürekli sağa sola kayıyor olması ve de benim gibi simetriye önem veren birisi için bu görüntünün tam bir eziyet olması... Ama sarkan peçeteler olmasa da dolapların , çekmecelerin içlerine mutlaka örtü koymak durumundayım ve de bunlarda her tabak alışta buruşuyor , çekmeceyi açtığımda her seferinde  en altta  havluların kaymış olması beni delirtiyor... du ki geçen gün markete gittiğimde raflarda rulolar gördüm bunlar ne işe yarıyor ki derken aklıma dolaplar ve kayan örtüler  geldi . rulosu 5 tl den 2 paket rulo aldım.. mutfakta tüm dolapların çekmecelerin zeminine bunlardan yerleştirdim .sonuç mu ... mükemmel... ( sadece 2 parmak kalınlığında kesim başa ve sona yerleştirdiğinizde bile yeterli oluyor..

1 yorum: